mandag 23. november 2009

Jeg maa bare faa takke de som har gitt penger til klassene mine! Det har vaert til utrolig stor hjelp! Jeg skal poste bilder paa sida mi av elevene og alt jeg har faatt kjOpt inn, saa snart som mulig. Da kan du (som har sendt over penger) tenke at, WOW, jeg har virkelig gjort utrolig mange mennesker skikkelig glade;) Jeg har virkelig ikke ord!

Jeg hadde 8 klasse i dag i kunst, og jeg fortalte at jeg hadde noen norske venner som var saa utrolig greie og snille som ga oss penger til kunstmaterialer. Elevene ble supergira og veldig glade. Jeg tok fram masse greier, saa vi lagde julegaver, julekort og juledekorasjoner, noe vi skal fortsette med neste uke. i morgen underviser jeg 7 klasse, skal ta bilder av de og vise dere senere! Og jeg skal takke SAAAA mye fra alle klassene! Dere har gjort gode gjerninger for en evighet framover!!

Mer om livet her i Asia senere..

Over og ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar