mandag 18. januar 2010

Heisann!

Jeg har visst vaert litt opptatt i det siste, saa bloggen har faatt hvilt seg litt. I dag delte jeg ut leiker og gitarer til barnehjemsbarna med penger fra allrighte nordmenn. Det var utrolig koselig, og barna var i ekstase. Jeg har sendt inn tekst og bilder til AU, saa det kommer mer informasjon om hvordan pengene til noen av dere er blitt brukt senere. Etter min mening har dette vaert en suksess. Barna er glade, skolen er glad, og jeg er glad.

Jeg har bare litt over en maaned igjen her, noe som er ganske trist i grunn. Jeg elsker livet her, men ser at det er viktig aa komme tilbake, faa en ordentlig jobb, og aa tjene penger.

25. Februar reiser jeg til Bangkok for aa besOke ett eller to barnehjem der. Og etter noen dager der tar jeg fatt paa reisen hjem. Blir godt aa faa en ordentlig dusj og litt god mammamiddag:)






Hell og lykke, Lotta

1 kommentar:

  1. Og vi gleder oss til å få deg hjem, virkelig! Da blir det kanskje litt lettere å forstå at du faktisk har tilbrakt så langt tid dere nede. Knus og klem til dem fra Mine

    SvarSlett