lørdag 13. februar 2010

Naa er det ikke lang tid til hjemreisen. Jeg gleder meg til aa komme hjem, men gruer meg til aa si hade til alle. Oppholdet her har vaert helt fabelaktig! Jeg har opplevd saa mye og laert saa mye. Jeg har etablert mange bekjentskaper, kjenner Siem Reap ut og inn, laert litt Khmer og fOler meg virkelig hjemme her. De to ukene jeg har igjen har jeg fullt fokus paa prOver og retting i ungdomsskolen. Det har vaert gOy aa faatt prOvd seg som laerer, og spesielt aa undervise i alt paa engelsk. Jeg tror ikke jeg ser en framtid i laereryrket, men jeg har virkelig storkosa meg, hehe:)
Kunne Onske jeg kunne pakke ned alle barna i kofferten aa ta dem med hjem, men jeg faar heller begynne aa glede meg til neste gang jeg kommer hit paa besOk. Og for deg som har lyst til aa dra paa eventyr, anbefaler jeg virkelig Kambodsja!! Det er et magisk land som venter paa aa bli oppdaget.

Hell og lykke, Lotta

1 kommentar:

  1. Er så glad for deg! det er alt jeg vil si nå, for nå ser jeg deg snart og kan klemme deg jepp. Lykke til med siste innspurt! Så drar vi og besøker de sammen en gang! LOve

    SvarSlett