lørdag 17. oktober 2009

FOrst og fremst, TUSEN TAKK for videone mine venner/familie! Saa paa de i gaar og de var fantastiske paa hver sin maate! Savner dere og veldig veldig glad i dere <3

Ingenting er som aa kjenne naer kroppskontakt med en 16 aar gammel Kambodsjansk gutt som utgir seg for aa vaere 22 og svaert gifteklar, paa hans motorsykkel paa vei hjem. Det er umulig aa se annet enn fire meter framfor motorsykkelen i bekmOrket. De faa gangene han ikke snakka, var det som aa vaere i en film. Nydelig stjernehimmel og tid til bare aa tenke paa alt som har skjedd og hva framtida vil bringe, potetisk som jeg er.

Noe av det mest skremmende her er de gigantiske sommerfuglene. De eier ikke koordinasjon, er ustabile og uten kontroll paa retning. De kjOrer i meg rett som det er naar jeg minst venter det.

Tenkte aa laste opp noen bilder igjen, men noen gutter laante kamera mitt og sletta alle bildene. Utrolig frustrerende! Dessuten fungerer ikke bankkortet mitt, og jeg har ikkeno cash.. saa det er ogsaa et Orlite problem..

Ellers er alt fortsatt veldig bra!!

Over og ut!

5 kommentarer:

  1. Haha.. sommerfuglmonstre som flyr inn i deg.. kan lett se det på film i hodet mitt! Og den sykkelturen hørtes veldig vakker ut, bare ha pepperspray i tilfelle kidnapping :P ikke tid for å være naiv haha.. uff.

    Kjipt med bildene, men jeg er tålmodig! og håper det ordner seg med bankkortet. BY the way, er det noen andre voksne på stedet du har funnet tonen med om tunge stunder kommer? (ikke at det skjer da men).

    Kjærlighet sendes i en kroppsbølge over landet from me

    SvarSlett
  2. Like a butterflyeffect, Karianne! Jeg joiner og håper kjærligheten slår Lotta og alle hennes sommerfuglvenner overende! Bruk hjelm!

    SvarSlett
  3. Hjelm for å unngå kul i hodet ved sammenstøt med sommerfugler eller hjel i forbindelse med motorsykkel Anne mone? Uansett ville jeg brukt i begge tilfeller for å være på den sikre siden:D

    SvarSlett
  4. ja fytti. de sommerfuglene er grusomme. har ikke skjedd så altfor ofte at de kræsjer i meg. her om dagen når jeg kjørte motorsykkel så var et svææært beist som kjørte rett i halsen min. aner ikke hva det var, men ett eller annet dyr. jeg savner dere. kom til meg!! det er så fint her!! :) hjelm brukes ikke. er for pingler! og morra di!

    SvarSlett
  5. De er gigantiske, og man vet liksom ikke helt om de faktisk er fugler eller sommerfugler...! Jeg har fobi for fugler! Kjører du scooter? Sååå kult!

    SvarSlett