torsdag 22. oktober 2009

Her om dagen når jeg stod utenfor ett av klasserommene begynte alle barna å skrike. Jeg skjønte ikke hva det var før en slange hadde surra seg rundt foten min. Det var ganske dramatisk. Jeg tok det 20 kilos beistet i nakken, dro den sakte men bestemt fra meg, tok den med inn i skogen og slapp den fri. Litt av et sjokk!

Eller.. alt var sant, bortsett fra at jeg tok tak i den og slapp den fri. Og at den veide 20 kilo. MEN det var en slange, og den surra seg rundt foten min! .. også var det noen av barna som tok den med seg..

Neste torsdag skal vi på speiderleir. Forrige leir fra det 800 som døpte seg, og det sier litt om hvor mange som pleier å komme. Det er en 12 timers busstur, noe jeg ser lite fram til med tanke på kvaliteten på veiene og bussene. Jeg har øvd inn en sang med 17 av våre ungdommer. de skal synge den tostemt, og de har klart én gjennomgang sånn nogenlunde. Må si jeg savner å ha dyktige musikere rundt meg! Men for all del, jeg ville ikke vært foruten dette :)

Jeg er fortsatt ved godt mot, positiv og full av engasjement!

Over og ut folkens, over og ut!

2 kommentarer:

  1. Du får barna til å synge tostemt! Jeg er MER enn imponert! Slangehistorien orker jeg ikke snakke om. Liiitt for mye for meg med Lotta i jungelen med en slange rundt beina....guri.

    SvarSlett
  2. Kjære, dette ble en sen kommentar, men den kjem!! Slangehistorien står fortsatt uvirkelig for meg. 20 kg? er du sikker? hehe.. WOW!
    Speiderleir? Så gøy! Du får kjørt deg nå :) Er sikker på at sangen deres slår ut publiken. Lykke til med det a! (miss yo)

    SvarSlett