torsdag 15. oktober 2009

Ny verden...

Jeg har det fantastisk! Jeg har blitt veldig glad i veldig mange paa veldig kort tid. Barna elsker aa synge, saa jeg spiller en del gitar mens de synger hOyt, falskt og uten rytme. Rett og slett nydelig! Vi har en hane som vekkerklokke, edderkopper som husdyr og vann fra brOnnen som dusj. De har utrolig lite her, men gleder seg over alt fordeom. Jeg savner ikke luksusen i det hele tatt.

Det er altfor varmt her! I dag var det heldigvis regn saa det har ikke vaert uutholdelig i dag. Men paa vei til skolen lynte og tordna det samtidig, og Gud helte hvertfall 20 badekar over meg. Det er lett aa vaere morsom her. Hvis jeg tegner et smilefjes paa tavla ler ungene seg ihjel. I dag tok jeg masse bilder av den ene klassen min som jeg tenkte aa poste, men saa glemte jeg kamera.

Jeg er forresten paa torsdag kveld fra nydalen i kveld, i Morten ramms video. Dette er gjort av strategi saa dere ikke skal glemme meg;)

Over og ut!

3 kommentarer:

  1. lotta mi:) så godt å se at du skriver her! jeg digger at du trives, det er helt fantastisk! du og kidsa vettu, kan se det for meg:) kos deg med morsmelkestatninga, også gleder jeg meg til å se oss på TKFN i kveld:) LOVE ju

    SvarSlett
  2. aahh.. misunnelig! Du kommer til å kose deg glugg i hjel! 20 badekar :) love to hear more beskrivelser! Nydalen skal bli bewatchet. Du er savnet i Norway. (vet ikke hvorfor det ble så mye engelsk her, men du er jo tross alt engelsk lærer så dette er en liten øvelse).

    Du er fantastisk! At du får gjort dette er fantastisk! og... jeg savner deg fantastisk mye!

    klemmer Karianne

    SvarSlett
  3. Ah, ja, der fikk jeg svaret mitt som jeg jo strengt tatt burde ha gjettet meg til: TKFN. Godt jeg har Sumo, jeg skal straks gå inn å se på deg og savne deg. Du har helt rett. Meget strategisk=) Jeg er STOLT av Lottan min!!!

    SvarSlett